Pages

led scroller

Tuesday, August 20, 2013

THE MASTER’S SUN KOREAN DRAMA



Assalamualaikum dan salam sejahtera kekawan !


Tajuk di atas merupakn topic terhangat di pasaran korea sekarang..
Sesiapa yang mengikuti blog aku selama nie, tentu tahu bahawa lead actor citer tue adalah so ji sub,. Bravo !

Cerita nie berlandaskan cerita seorang gadis yang boleh nampak orang yang mati selepas mengalami hidup kembali akibat kemalangan yang di lalui…

Of course !
Aku cuak pada mulanya nak tengok citer nie !
Tapi, demi nak tahu kenapa orang asyik memperkatakan citer nie best giler, maka, ketakutan telah diatasi dengan kehendak ingin tahu…. !

Hahahaha
Tuelah hatikatnya :P
Story2x…

Based on pendapat aku lah, citer nie mmg best sgt dan mendebarkan…
Aku tengok time siang je… malam jangan haraplah..
Dulu, kawan tgk cter genre2 cmene, aku owg pertama tebat teliga dgr lagu sambil wat kerja…

Sekarang dah pencen dari belajar,
Maka, masa dirumah beza ngn dok membujang…

So far, citer nie mmg menarik… aku syok kan korang tengok cter nie bagi yang minat genre2 bgni la…

Later on, aku akan post2 kan segala yang menarik dan tertarik dgn cter nie…

Keep watch out of me - !

Wa’salam

No comments:

Post a Comment

Pingates