Pages

led scroller

Tuesday, November 15, 2011

Sejarah Sebenar Tamadun Manusia


Hanya satu sahaja bermain di fikiran aku apabila melihat & mengetahui hal sebenar sejarah tamadun nie. Astafirullah al-azim, Rupe2nye nie jawapan segalanya yang bermain di minda aku sejak aku kecil lagi. Sememangnya kirte telah di ajar di sekolah tentang sejarah mahupon di universiti. Namun, ia tak memberikan jawapan yang tepat & padu seperti di dalam video yang akan saya tayangankan hasil sumber dapat di facebook.

Sesungguhnya, kite manusia tak akan mengetahuinya selagi tiada orang yang akan mengkajinya. Sebelum korang klik button untuk lihat video nie. Aku harap korang lihat video nie dgn penuh fokus & elakkan gangguan di sekeliling korang kerana nie jawapan sebenar tentang sejarah tamadun manusia yang mungkin juga pernak bermain di fikiran korang. Banyak komen & Perbincangan yang saya telah baca. Sesungguhnya hanya Allah Lagi Maha Mengetahui dgn apa yang terjadi. Tak kire ia benar @ salah yang penting insafilah diri. Lihat lah & Hayati lah Serta insafilah diri jua..



Video PembongkaranKebenaran Tentang Sejarah. Mesti Tengok !


Sumber Brofat.blogspot yang kini sudah tutup. . ! !
Apapon ia satu ilmu berguna

No comments:

Post a Comment

Pingates