Pages

led scroller

Thursday, April 19, 2012

Remaja Sihat & Cergas !


Assalamualaikum, Hello & Salam sejahtera
Kepada semua pembaca2 blog nie.

Sejak bercuti semester ini,
sepatutnya saya lebih meluang masa untuk update blog ini dengan pelbagai informasi,
Apa nak di buat saya sibuk dengan kerja2 lain serta dilanda sakit,
Sakit . .?
Menyentuh bab2 sakit ini,
saya nak berikan peringatan kepada semua agar menjaga kesihatan anda & hargailah sementara korang sihat walfiat,

Kalau korang nak tahu, sakit ini bukan seronok @ suka2,
kecuali kepada insan2 yang malas untuk buat kerja & mengelak daripada melakukan sesuatu,
Jadi janganlah korang tergolong daripada golongan2 nie,
Kalau korang tak jaga kesihatan,
Korang sakit,

Teringin nak makan tue nie,
Segala keinginan keluarlah,
Tapi bile dah dapat nak masuk dalam mulut je,
terus hilang selera & tak boleh nak makan,
Mengapa & Kenapa berlaku ..?
Pernahkan korang bertanya diri sendiri..?
Setentulah sakit akan hilang deria selera makan,
Tapi bile tengok orang lain sihat walfiat makan,
Perut berkocak bagai cacing tendang bola dalam perut nie,
(HAHAHAH)

Betul tak..?
Jadi nak makan sedap2 dengan keadaan yang selesa serta senyum,
Jagalah kesihatan sebaik yang mungkin
Janganlah cuai tentangnya

Nampak remeh tetapi ia sangat bermakna.
Post seterusnya,

Saya akan sediakan cara2 mengatasi penyakit
Saya bukanlah doktor tapi ada pengetahuan & pernah mencuba
Jadi saya akan syorkan kepada korang..
So, Keep update with my blog

See You Later
XOXOXO

No comments:

Post a Comment

Pingates