Pages

led scroller

Friday, December 30, 2011

Kisah Lawak ! Hot & Spicy!


Aku seperti korang jugak,
 Seorang remaja yang meningkat dewasa,     
Aku jugak manusia biase,
Ada semua deria rasa & perasaan,

Namun,
Sebagai remaja,
Kita haruslah bijak mengawal emosi yang bergelora,
Ada rasa marah, bwak mengucap,
Ada rasa sedih & Tension,
Tambahan kepada sesiapa yang belajar ipt tak kire Ipta @ Ipts,
Kuncinya, harus pandai mengawal,.

Aku ada tips utk remaja @ pelajar2 seperti aku nie,
Untuk release tension,
Korang tengok la video2 yang aku paparkan nie.
Rugi klo korang tak tgok,
Nie tuan pyer video aku selalu follow,
Semua best2 belaka,

Enjoy Yourself & Love yourself,
Before you love somebody else,

Kisah Phone

Tidak Tenang


Temuramah bersama messi

Teh O Teh


Orang Cina Vs Orang Jepun


Wat masa nie,
Nie yg aku mampu paparkan,
Kelak de entri baru & lebih menarik,
I’ll Put it on.
Just waiting :D



No comments:

Post a Comment

Pingates