Pages

led scroller

Monday, October 31, 2011

Hari Yang Mengejutkan..! ! !

Hai3...

Bertemu Kembali,
 Hari yang mengejutkan bagi aku
kerana ari nie facebook kesayangan aku telah di hack oleh owg yang tak b'tanggungjwab langsg,
Apa feadah hack-menghack owg nie.??
Cube korang renung2kan la apa sebenarnya feadah hack-menghack owg nie??
Sebenarnya aku au apa tue hack cume aku au bagaimana ia muncul & datang menganggu.

Sekarang aku dah au bagaimana ia muncul & datang menganggu..
Aku nak berkongsi dengan korang agar korang yang belum kne nie berhati2 & berjge2,.
Pertama sekali, korang tak syak ia sebuah perbuatan jahat owg luar, kerana akan muncul satu chat daripda owg yang paling rapat @ saudare mare korang telah muncul dengan perkataan "Hi"..

Untuk keselamatan fb korang, korang call or massage tuan fb tue, tye samade dieowg @ tak..
Korang jangan balas langsung kerana ia virus, pastue, ia akan hantar satu link kepda korg, 
Klo korang pergi ke link tersebut korang akan lihat nme korang terpapar di youtube.
Disamping itu, korang akan lihat 2 owg kwan korang akan memberikan komen serta yang lain2.. bukan la dari kalangan kwan2 korang..
Ingatlah & teliti lah dengan keadaan sekeliling agar korang tak mudah terjebak ngn perbuatan owg yg ske mengenakan owg lain nie..










No comments:

Post a Comment

Pingates